zaterdag 24 april 2010

Vervolg

Gisteren had ik dan toch even een duidelijk moment van 'freakin out'. De jongens kwamen thuis en vertelden dat nu ook een andere papa had gezegd tegen hen dat ze eens wat minder ruzie moesten zoeken want hij had al veel vervelende verhalen gehoord ...............

Het voelde als een heksenjacht. mijn jongens zijn gewone jongens. Geen ruziezoekers. Misschien wel een beetje verbaal actief zoals ik dat noem (we zijn en blijven toch 'echte' Ollanders) maar verder zijn het gewone jongens.

Toen de hubs thuis kwam stortte ik in. En tegen de jongens riep ik tot overmaat van ramp: jullie blijven voorlopig maar thuis en mogen niet meer naar buiten. Wat natuurlijk de grootste flauwekul is ter wereld maar goed.

Om een lang verhaal iets te knippen: de Hubs is naar de betreffende vader (die van d'n police) gegaan en heeft op een rustige toon gecommuniceerd en duidelijk gemaakt dat wij niet zitten te wachten op een heksenjacht en dat dit allemaal vreselijk uit z'n verband is getrokken en dat dit normale kinderruzies zijn en dat wij onze kinderen moeten stimuleren om op een gewone manier met elkaar te spelen. Net zoals ze dat altijd hebben gedaan de afgelopen 5 jaar.

Ik intussen was zo zenuwachtig dat ik op het internet ben gaan kijken naar een andere woning en toen vond ik het 'droomhuis'. Ongelofelijk, tegen een natuurgebied aan. met een weide en een prachtig uitzicht. Alleen de prijs dat is nog iets om een stevig woordje te babbelen met de bank. Ik heb vandaag eerst maar eens een mail gestuurd ..................... En nu dromen wij, over die nieuwe plek. Ik weet vast dat Piene een paard wil :)

2 opmerkingen:

  1. Al reactie op de mail over het droomhuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nuuuuuu, Ik geloof dat ze ie ergens in de mist is opgegaan dus ik zal 'm nog eens schrijven.......

    BeantwoordenVerwijderen