zaterdag 14 augustus 2010

Gewoon een heerlijke avond!

Gisterenavond hebben wij gewoon een heerlijke we-hangen-voor-de-tv avond gehad. Geheel ongeplanned dat wel maar het was er niet minder fijn door. We begonnen met deel één van de Millenium Trilogy van Stieg Larsson. We zijn gek van Zweedse filmmakers en dit was zo spannend soms tot afgrijzen aan toe. Voor we het wisten hadden we deel twee besteld en toen moest deel drie ook volgen natuurlijk. met dank aan Telenet die deze serie in z'n tvtheek heeft .................... Het is echt de moeite waard. Maar goed wij zijn nu éénmaal niet onbevooroordeeld. Skandinavische boeken en films hebben bij ons allebei de voorkeur.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de drie boeken in een wip uitgelezen. Ondertussen heb ik hier ook de eerste film op dvd liggen en ik moet zeggen dat ik razend benieuwd ben naar wat ze ervan hebben gemaakt.

    Normaal gezien gaan we er vanavond naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk vind ik het jammer dat ik de boeken niet eerst heb gelezen. Meestal heeft dat toch een heel andere sfeer. Maar we kwamen er bij toeval op gisteren en als je er éénmaal in zit dan stop je niet meer met kijken. Veel plezier ik ben benieuwd hoe je het vind!

    BeantwoordenVerwijderen