dinsdag 24 augustus 2010

Keukenrellen!

Onze keuken is 'a bit out of date'. of liever gezegd ik ben 'm beu. Hij is veel te hoog voor mij en ik kan niet roeren in de pannen die achter op het vuur staan laat staan dat ik erin kan kijken. Inmiddels gaan de lades zo stroef dat je als je niet uit kijkt er een tennisarm mee oploopt en de koelkastdeur heeft het ook begeven. Kortom we zijn toe aan een nieuwe keuken. Maar ............................ de opstelling die er nu is biedt eigenlijk geen mogelijkheid tot een echte gezellige leefkeuken. Waar de kids bij me kunnen zitten en wat een plek kan zijn om samen te zijn.. En dus denken we aan verbouwen. Er is nog een stuk grond dat we zonder meer kunnen gebruiken voor dit doeleinde. En dan kunnen we gelijk ook onze droom waarmaken om een palletskachel aan te schaffen. Om nog maar niet te spreken van de bureauhoek die we in de voormalige keuken kunnen maken en van het huidige bureau kunnen we dan een fantastische inloopkast maken .................. Dromen, dromen Maar dat betekent een fixe verbouwing. De vraag is nu of we dat ook echt willen en moeten. Want de oudste is natuurlijk al 18 en hebben we dit alles echt wel nodig? Of vinden we het gewoon prettig om een groot huis te hebben?

1 opmerking:

  1. Persoonlijk vind ik zo'n leefkeuken ook erg gezellig.

    Mijn ouders en schoonouders hebben allebei een leefkeuken. De wederhelft en ik zijn dat van thuis uit dus zo gewoon en vonden dat een belangrijk element in onze huizenzoektocht.

    En als we op bezoek gaan bij de ouders/schoonouders zitten we ook nu nog in die keuken. En we vinden dat nog altijd erg gezellig.

    Gewoon doen dus, zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen