zondag 5 september 2010

101 Update


Er is iets vreemds met dat lijstje. het gekke is dat als je het opschrijft het in je geheugen blijft hangen. Ik kan bijvoorbeeld niet meer langs een bloemenwinkel stappen zonder te denken dat ik een bloemetje voor mijzelf moet kopen. En heb dat dus al een paar keer gedaan. Eergisteren was ik in een speelgoedwinkel en ik werd gelijk richting de puzzels getrokken. Nu heb ik er geen gekocht hoor want ik heb deze week net mijn eigenste keukenrobot gekregen. Niet zo maar eentje maar 'nen' echte: Kenwood is de naam. Hij staat nu op m'n aanrecht en om heel eerlijk te zijn ik moet nog een beetje aan hem wennen. Hij is ook wel imposant. Maar de soepjes die ik door de blender gooi zijn alvast prima. De eerste cake was ook ok (alhoewel ik nog wel moet wennen aan welke klopper voor wat is). Maar goed terug naar het onderwerp ............ Het heeft dus wel iets magisch dat lijstje, het zit in je hoofd. En meteen slaat de fantasie op hol. Zou dat betekenen dat we binnenkort ook nog naar 'de States' of zelfs Canada gaan? Wie weet .................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten