donderdag 23 september 2010

Grote mond

"Wie spreekt er hier wat Engels?"
En voor ik het wist had ik alweer m'n grote mond voorbij gepraat en gezegd dat ik dat wel doe. Eind oktober zal ik dus voor een bende buitenlanders van het bedrijf Cargill een verhaaltje moeten gaan vertellen over wat de sociale kruidenier doet met in het bijzonder 't Profijtje' in Mechelen. Ik zou willen dat ik wat minder enthousiast was in het begin, iets minder zelfverzekerd overkwam want daarna slaat de onzekerheid dubbel en dwars toe. Wat als ze nu ook nog vragen gaan stellen? Erger nog wat als ik er het antwoord niet op weet? Ik kon nog net een aantal voorwaarden stellen waaronder: ik ga niet in een deux-piece, jullie schrijven het stukje en ik wil graag een secondant voor als er echte vragen komen. Dat was allemaal geen probleem. Zolang ik daar maar ga staan ............... Ik heb nu al slapeloze nachten, alleen al het idee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten