zondag 17 januari 2010

Het weer!

Jammer toch dat die sneeuw weer weg is. Ik bedoel we hadden met z'n allen zoveel te zeuren. Het was een nationale uitlaatklep. Zal mij niks verbazen als het aantal extreme geweldsdelicten in de komende weken extravagant zal stijgen. Die sneeuw was een uitkomst!! Ten eerste omdat je al op je bek ging nog voordat je je pad had verlaten ( nee hubby had het pad niet schoongemaakt vraag maar aan mijn schoonzus!) maar ook omdat je zo heerlijk te keer kon gaan in het verkeer. De wegen waren spekglad omdat de gemeente echt geen idee had waar of ze dat strooizout ook weer hadden opgeslagen. Gelukkig hadden ze dat op 8 januari nog gevonden nadat ze de kerstboom verbranding hadden gehad. Gunst lag het hier?! Dat de dooi toen al had ingetreden mocht de pret van het strooien niet drukken. en dus zat ik 'smorgens vroeg achter een strooiwagen ........... weer een heerlijke ontlading! Dan nog maar te zwijgen over die mensen die al of niet veel te hard of veel te langzaam reden. Schuivers die zonder richting aan te geven voorbij stormden. Ik hou van de sneeuw!!

Jammer genoeg duurt het nog even voordat de lente komt (gelukkig toch nog wat te zeiken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten