zaterdag 23 januari 2010

Ik heb het gedaan!!!!!


Echt ik heb het gedaan ....................... ik heb zojuist een e-mail verstuurd naar het lokaalplatformvrijwilligerswerk in Mechelen. Ik wil iets gaan doen en ik denk dat ik genoeg kwaliteiten heb om iets anders te doen dan alleen maar thuis wachten tot de kids weer retour zijn en manlief zijn prakje verwacht (Hubby is trouwens een zeer goede kok dus ik heb niks te klagen!)

Ik zat natuurlijk te trillen op m'n bureaustoel en ik ben echt heel erg nieuwsgierig wat hieruit gaat komen maar ik heb er gewoon zin in. Ik heb bij het begin van het jaar niet echt een 'goed voornemen' gehad omdat ik altijd zo'n gevoel van 'falen' heb als iets niet is gelukt. Maar vandaag was ik plotseling heel erg constructief. En dus schreef ik een mail en nu komt het vervelendste ................. afwachten.


wordt vervolgd .....................

1 opmerking: