zondag 28 februari 2010

Twitter Again!

Was ik in eerste instantie een beetje een buitenbeentje en voelde ik me toch buitengemeen NIET op mijn plaats  op twitter dat is dan toch wel degelijk veranderd de laatste weken. Ten eerste heb ik toch wel een groot aantal Vlamingen ontwaard. En dat maakt blogland en twitter toch wel een pak leuker. Gewoon omdat het meer bij m'n leefwereld past denk ik.

Ook volg ik steeds meer 'creatievelingen' van over de hele wereld. Dat betekent dat ik ook steeds meer aangestoken wordt door het creatieve virus. Ik heb dat zo lang laten liggen en er ook zo lang niets meer mee gedaan. Ik die vroeger alle kleding van onze dochters zelfmaakte. van jurken, broeken tot en met jassen en allerlei breisels. nadat we hier in België zijn komen wonen is dat anders geworden. We hebben ook zoveel meegemaakt en ik realiseer mij dat ik al erg lang onder een steen heb geleefd. Genoeg gezaagd.

Tot nu toe vind ik twitter dus fun!

3 opmerkingen:

  1. Als twitter marcheert toch...Ik vind er niks aan vandaag als ik alleen mijn eigen tweets zie. Het leuke aan twitter is om te zien waar anderen mee bezig zijn. Wat deed jij vandaag...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk niet veel:)) Vies weer en hubby was werken. Dus het was een beetje van alles en toch niks.En jij?? Behalve Leffe drinken en Avatar kijken??

    BeantwoordenVerwijderen