dinsdag 23 februari 2010

Vasten meneer KootDoor, vasten!!

Doe ik dus al een heleboel dagen goed m'n best. Ik snoep niet(behalve dat stukje taart dat mijn dochter gemaakt had en ik dus niet kon laten staan. Zelfs m'n slechte humeur door de rugpijn heeft daarin weinig veranderd. Jammer genoeg kwam dus gisteren de post. Dank u mevr S en welkom als officiƫle proever bij onze firma KootDoor. En ja hoor of ik even proeven wilde natuurlijk. Stukje chocolade. even was ik nog in veronderstelling dat het witte of melk chocolade was en dat ik dat toch niet zo lekker vond. Maar nee het was pure. Donkere chocolat,met een vulling van citroen en een vleugje gember. Alleen al de omschrijving deed mijn mond vollopen en ik voelde dat 'het vleesch niet
langer bestand zou zijn tegen deze verleiding. Ik heb gezondigd! Ik heb het geproefd, met kleine hapjes en het was lekkerrrrrrrrrrr. Nu durf ik alleen niet naar de website om mijn bevindingen te noteren. Bang voor de 'chocobonen' of andere aanbiedingen en verleidingen die ik dan niet meer kan weerstaan ...............

The Spirit Is Willing But The Flesh Is Weak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten