zondag 28 februari 2010

Vasten!!

De eerste10dagen update is een feit!

Voormij was het niet zozeer de chocolat dieik moest laten staan alswel al het lekkers dat ik na 9 uur eenzaam en alleen op de zetel naar binnen werk. Want als ik er met meer zit is het precies niet zo'n probleem. Als ik er alleen zit wel. Dan ga ik 'schuimen en snaaien'. Maar ik heb precies toch wel m'n best gedaan want ik heb het kunnen volhouden met stukjes winterwortel, yoghurtdips en selderijstengels. Ware het niet dat oudste dochter helemaal into taarten bakken is. je kent dat wel van die buiscuittaarten met slagroom, kersjes en errrrrmmmm geraspte chocolat. Ik vind het zo lief dat ze dat iedere week bakt en uitdeelt dat ik het dan echt niet over mijn hart kan verkrijgen om "Nee"te zeggen. En dus is dat mijn zonde. Iedere week een stukje taart. Oh en dan natuurlijk dat proefpakketje van Meneer KootDoor al mocht dat niet echt een naam hebben hoeveel was dat 10 gram??

Wij modderen voort en kijken met volle verwachting uit naar Pasen. Zal ik vast een voorraadje eitjes aanleggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten