zaterdag 28 november 2009

moet me ff van het hart!

Ja logisch dat jij niet werkt, jouw man verdient genoeg maar dat geluk heeft niet iedereen dus daarom moeten sommigen werken ...................... echt waar dat heeft wel eens iemand tegen mij gezegd. Berend en ik hebben altijd voor deze verdeling gekozen. Zelfs toen we het financieel in een andere situatie zaten. Hij werkt onregelmatig, dus ook weekenden en ja ook feestdagen en dagen dat u gezellie met uw gezin doorbrengt. Vind maar eens een job die daarop aansluit...... en daarbij ik wil dat de kinders bij mij kunnen lunchen. Dat vinden ze heerlijk (ookal maken ze ruzie om de hagelslag of over de pokemonkaarten of over weetikveel) En dus ben ik thuis. En ik wil mij daarvoor niet hoeven verantwoorden. En die BS over onafhankelijkheid vind ik al helemaal te stupide om op te antwoorden dus dat doe ik niet. Ik ben een huisvrouw en daarmee af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten