vrijdag 20 november 2009

Twitter je gek klets uit je ................of mijn twitter avonturen!


Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar ik heb me de afgelopen dagen veel afgevraagd (echt waar ik KAN denken) En één van de dingen is wel waarom ik ben gaan 'twitteren'. En ik weet het niet. Echt niet. Het leek me leuk en Paul de Leeuw doet het ook en die is leuk dus dan zal 't wel leuk zijn zeker! En nou valt het een beetje tegen. Misschien wel omdat ik eigenlijk niks interessants heb te melden. Ik heb geen bedrijf, ik zit niet in de file (alhoewel zag je die kerel vanmorgen bij de Collomabrug dat scheelde een F-ing hutkaartje of ik zat erop) ik mis nooit een trein, ik heb geen sollicitatiegesprekken, geen vergaderingen, ik drink geen lattè of cappu kortom ik ben er eigenlijk achter gekomen dat ik VEUL te saai ben voor 'da getwitter'. En dan zijn er nog al die goede adviezen. Kijk het is niet dat ik geen goede adviezen wil krijgen maar eigenlijk alleen als ik er om vraag. Ik hoef echt niet gecoached te worden (stel deze vraag niet aan de rol-ogende tieners in mijn gezin). Ik bedoel zonder al die goedbedoelde adviezen is het leven van een huisvrouw al moeilijk genoeg en ik weet echtwel dat "Rijkdom in mijn hartje zit en niet in mijn portemonnaie" (vertel dat die teenagers ook meteen even als het beltegoed op is en ze niet langer in contact kunnen komen met hun grote vriendenschare) Het probleem zit 'm er natuurlijk in dat ik maar een beetje als een vreemde op twitter kwam. Ik "kende" wel een paar mensen waarvan ik hun blog of community volgde maar dat zijn voonamelijk Amerikanen. En in mijn naaste omgeving/familie ben ik zo'n beetje de enige geek die op het web zit te surfen ................ Dus ik moest opzoek naar mensen en dat valt niet mee. Via via leer je mensen "kennen" dus het zal wel iets in ontwikkeling zijn en als het niets is?? Dan move ik weer verder zoals ik altijd al heb gedaan. Een ervaring rijker dat wel natuurlijk! (wow als dat niet een prachtig einde is!)

1 opmerking: