maandag 9 november 2009

Over Mij en de Rest



Tien jaar geleden is ons gezin verhuisd van Nederland (Noord-Nederland om precies te zijn van uit Hippolytushoef) naar België. Ons gezin bestond toen uit Karlijn (inmiddels 17 jaar) en Piene (inmiddels 15 jaar). Hier in België hebben we nog twee zoons gekregen. Olav werd geboren in 2000 en Lennard vervolmaakte het viertal in 2001. Sinds we kinderen hebben ben ik thuis gebleven om voor de kinderen te zorgen. Dat was voornamelijk vanwege praktische redenen. Berend heeft altijd in de 'vliegwereld' gewerkt en heeft dus altijd 24 uurs diensten gedraaid. Omdat ik verpleegkundige was was dit moeilijk te combineren. De beslissing was dus snel genomen. Ik kan niet volmondig zeggen dat ik het altijd even leuk vind. Het huishouden doen is zeker geen hobby van me. Maar de kinderen heb ik altijd als prio één gezien en dat is waar je het voor doet! althans ik.

We wonen in een klein dorp. België en Nederland verschillen nogal dus dat zal regelmatig aan de orde komen. Verder hebben we een hond Bruno (nee hij is niet bruin), een kat (Jappe) en een huisrat ( Eddy -Wally is helaas al heengegaan van ons).
Onze dagelijkse beslommeringen en rariteiten zullen wel aan bod komen zeker:)