zondag 22 november 2009

Open en bloot!


Lieve Lolita,
Waarom lopen mijn jongens altijd alleen maar in hun onderbroek door het huis?? Het is warm genoeg buiten dat weet ik wel. Maar ik doe niet anders dan vragen of ze zich alsjeblieft zouden willen aankleden.
 En dat doen ze dan ook wel ................ soms. Maar meestal lopen ze dus in hunne bloterik rond. Het maakt het voor mij bijna onmogelijk om te bloggen want ik kan geeneens fotootjes bij de posten doen! Ik bedoel ik kon niet van die schattige foto's nemen van de jongens genietend van hun chocomelk en kijkend naar de intocht van Sinterklaas (ze waren namelijk niet aangekleed!!) Het is gewoon te genant voor woorden. Als er een vriendje aan belt moet ik heel hard roepen: tis Kay en kleed je eerst aan! Ik ben ten einde raad en weet echt niet maar wat te doen.

Een verontruste moeder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten